Veel gestelde vragen

Ik wil mijn bestelling afhalen, kan dat?
Ja hoor, afhalen kan bij onze vestiging in Krimpen aan den IJssel. Afhalen is altijd op afspraak. Vul voor het afhalen van je bestelling tijdens het bestelproces ons vestigingsadres in bij de gegevens (Toccata 86, 2925 BV, Krimpen aan den IJssel). Verzendkosten vervallen hiermee automatisch. Woon je zelf in Krimpen aan den IJssel? Dan komen wij je bestelling kosteloos bezorgen.

Wat is de levertijd?

Je order wordt binnen 3 tot 7 werkdagen verzonden via PostNL. Helaas hebben we geen invloed op de bezorging van PostNL. Hierin zijn we afhankelijk van de snelheid van PostNL. Informatie over de levertijd vind je hier.

Ik wil graag het product eerder ontvangen, want het is een cadeautje?

Dit is mogelijk. Maar mail even van te voren om te kijken of het haalbaar is. We doen ons best om alle pakketjes zo snel mogelijk te verzenden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor een brievenbuspakketje bedragen €4,10. De verzendkosten voor pakketpost tot 2 kilo bedragen €6,75. Wij verzenden via PostNL.

Kan ik een bestelling als cadeautje laten inpakken?

Je bestelling wordt altijd ingepakt als cadeautje, zodat het een echt feestje wordt om te openen. Heb je een kaartje bij je bestelling gekozen en wil je dat we daar een tekst op printen? Vermeld dit bij bijzonderheden/opmerkingen tijdens het bestelproces.

Hoe worden de producten verpakt?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden in een luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje. Pakketpost wordt verzonden in een doos met eventuele beschermende opvulling. 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Helaas kan het voorkomen dat het product niet helemaal voldoet of er iets anders gaat dan gepland. We raden je aan om dit kenbaar te maken en te mailen naar info@myletters.nl.

Ik heb een andere vraag?

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Mail je vraag naar info@myletters.nl. Wij proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.